Det bidde ingen röntgen!


Jag har en infektion i kroppen och devita blodkropparna var
Vilket är väldigt lågt]

Det är nästan ett önsketänkande. Jag vill prova något annat.
Dosen jag tar är mestan för syns skull, och det känns förnedrande.
Jag har sammanställt de tips jag fått, men tar gärnai emot fler.

Kära bloggare! Jag är så rådvill men jag måste

Stora kraftfulla kramar från en bestämd Peggy

20121129-020532.jpg
Mitt hår börjar växa ut!!

Om Peggy Bell of Sweden

My thoughts are as unique as yours. Let's have a fusion Visa alla inlägg av Peggy Bell of Sweden

133 responses to “Det bidde ingen röntgen!

  • Kent

    Peggy, du e en sån människa som vi alla behöver, för att vi ska förstå hur tacksamma vi ska va så länge vi får va friska. Vi ses säker nån gång, om inte förr, så senare, då ska vi ha jävligt trevligt !!

  • Roger J Lundkvist

    Peggy…du låter stridslysten.. BRA!! Då är du med i din egen match igen!!

  • Kent

    Roger, ge järnet !!

  • Kent

    Gillar Er båda mycket !!

  • Kent

    De e Peggy bakom allt..fastän skinglad nu för tin, så har hon kvar en ett hår av hin.. hur än tiden ändrar form o gestalt så e de PEGGY bakom allt….

  • Kent

    Hade tänkt att de skulle bli ett ltet hjärta, men de gick åt helvete…

  • Anne-Lie Kronohage

    Du ÄR underbar, bara så att du vet det ❤

  • Anonym

    hej vännen
    idag känner man igen dig, på din blogg, härligt att du är tillbaka och stridslysten, det behövs verkligen i detta samhälle. Stå på dig. Man har rätt till sjukvård i detta land, och speciellt du!!!!!
    Man blir glad när man läser i tidningen idag, att dom behåller onkologen i malmö
    Kram till dig
    Ann Hanneroth

  • anna-greta blixt

    vad kul att ditt hår börja växa ut vill ge dej en styrkekram du tappra kvinna

  • Anonym

    Läste att aprikos-frön dödar cancer celler utan att skada resten av kroppen. Vet inte om det är för sent, men kan vara värt att prova.

    • Anonym

      Aprikosdrön? E du dum i huvudet? Nä en rejäl dos ”moffe”‘e bäst! Eller hur Peggy?

  • Anonym

    Jag läste att sprängticka kan bita på cancer. Växer på Björken som svarta utväxter men går oxå att köpa på nätet. Googla och kolla :).

  • marreutanpardon

    Önskar jag hade något bra tips till dig i skrivande stund men… Styrkekram till dig i alla fall – och att håret växer ut är ju härligt.

  • Eva Svensson

    Hej Svejs! Jag är så dålig på det här! Har en simpel mobil men hankar mig fram på nätet för det. Hur är det med dig? Jag e från Skåne. Du med? Jag är från Helsingborg. Och du! Eva kul om du har lust o ork att mejla mig! Kram Eva

    • Peggy Bell of Sweden

      Det gick ju hur bra som helst:kr
      Här är min adress:
      peggy,bell@me.com

      Jag är själv från Malmö.
      Har du vägarna förbi så slå en pling så bjuder jag på fika 😜

      • Eva Svensson

        Jag bor i Helsingborg. Saknar bil, sen har jag Artrit så det blir för kallt för utflykter tyvärr. Peggy? Det låter säkert tufft för dig, men mejla mig, dagen då du känner ditt slut? Vet att det kan låta cyniskt o kallt men jag har dödsångest varje dag, Trots att jag ingen cancer har. ( men man vet, ta mig tusan inte va man bär på) Märker du, att en del tror de e odödliga? Menar du som får mängder av mejl o.d? Eva

        • Anonym

          Hur sjukt är inte det här? Sök hjälp Eva!!

          • Anonym

            Varför skulle mitt inlägg vara sjukt? Pucko! Det är DU som fattar noll! ” anonym”

        • C

          Eva, det är uppenbart att du behöver hjälp, och att be någon höra av sig då man känner sitt slut är inte normalt. Jag kan förstå att du känner att Peggy kan hjälpa dig som medmänniska, men du behöver professionell hjälp faktiskt. Din dödsångest är inget Peggy kan bota, utan det kan en psykiater/psykolog samt ev medicinering fixa.

          • Anonym

            Det är av empati ditt nöt, jag skriver till Peggy, och innerst inne känner hon nog vad jag menar! Och inget illa alls. O du? Sök vård själv, din jävla bezzerweiser! Hade jag mött dig en mörk kväll så poofff!!!!

          • Ghairieyah

            Hi Donna,As I sort through all the iaoirmntofn you shared with us this week, I am anxious to put it to good use in a new series of paintings! I’m so excited about values!! oh yes, and color,line,&texture! I’ll have to add this post to my list, also! Thanks for a great workshop!Jean

  • Eva Svensson

    Hej’ det är väl klart du ska överleva Julen! Fan, ta den annars!! Kram Eva

  • Anonym

    Eva, sök hjälp !!

  • Gunilla

    Håll kämpaglöden uppe, Peggy! Jag beundrar dig! Kram

  • En medmänniska

    Vill bara ge dig en stor varm kram. KRAM

  • Nina

    Jag tycker en viss person här (börjar på E och slutar på A.. Är visst ett V däremellan) måste vara totalt slut i rutan.. Finns hon eller är hon bara som luft? ..som en fis?

  • Kerstin

    Tjena Peggy! Jag kollar efter dig varje dag. Förstår att man inte alltid orkar eller prioriterar att uppdatera och skriva. Jag kommer att hänga med här tills vidare. Såklart du mååste vara kvar och kolla Kalle på julafton. Sen kan du ju inte heller missa nyår. Det går inte för sig.

    Sååå skönt att du nu fått hjälp och sällskap i tillvaron av dina vänner och assar!

    Kram Kerstin

  • Anna

    Du är långhårigare än jag! Men bra att du är bestämd, för annars hade jag skickat Tribbe på dig. Gurkmeja i stora doser ska stoppa tumörtillväxt…sorry, det enda jag vet! Kram

  • Nina

    Ännu en Fis här på bloggen, som har ”modet” att kalla sig Anonym… Vilken otäck ilska du går och bär på.. Stackars dig.

  • skvitt

    Kram!
    Allt jag kan säga!
    /Skvitt

  • Islandsmamman

    Tänker på dig och skickar varma tankar över havet.
    *kram*

  • Henrico

    Hej Peggy,

    Har tänkt på dig i dag, hoppas du haft en ok dag?
    Bamesekram från mig.

  • Cassandra

    Hej Peggy! Tänker på dig, och undrar hur du har det? Kram

  • Em

    Kära följare av Peggy (som jag själv är!) jag tror att alla snälla kommentarer värmer, men mina närmaste har också cancer och det kostar på både fysiskt, psykiskt, och så det där jobbiga – ekonomiskt.

    Mitt i all denna julrush när man köper en jäkla massa presenter åt kusiner man inte pratat med sedan förra julen, eller vad det nu kan vara, ska vi inte ta och skicka en fin julklapp till Peggy och lägga en summa som vi kan avvara – alla efter sin plånbok såklart, så hon kan slippa att tänka på i alla fall EN jobbig del som tar upp tankar och energi?

    Kram till er allihop!

  • Åsis

    Underbar idé! Vart skickar man ett bidrag? Jag läser regelbundet Peggys blogg och skrattar och gråter om vartannat. I en annan tid, i ett annat liv eller om vi hade mötts i detta så bara vet jag att vi hade blivit väldigt goda vänner då vi har samma typ av humor och samma sätt att se på omvärlden. Om jag kan förgylla söta Peggys jul så gör jag det gärna!!!

    Kram (och, nej, jag har inte jobbat på hopies som någon tidigare så glatt antydde att folk som skriver kram förmodas ha gjort/gör!!)

    • Cassandra

      Den personen häver ur sig en hel del konstiga saker, som inte är något att bry sig om 😉 stackare, det är det enda jag säger. Så vi skickar massa kärlek till den personen istället 🙂

  • TK

    Har inte läst kommentarerna på ett tag, även om jag tittar in på bloggen ofta. Ser att det varit lite turbulens, känns lite obehagligt. Hur är det med dig Peggy? Själv känner jag mig rätt låg, det blir alltid så den här tiden på året. Men jag ska nog inte gnälla om det… och i mars vänder det. Jag skickar lite styrkekramar.

  • victoria

    Peggy! Long time, no hear . . .
    Kram

  • S

    Skriver inte ofta här,men fick plötsligt lust att göra det…:)! Ser att ett ”troll” skriver inlägg på din blogg o är otrevlig…äsch det skiter vi i…skickar lite kärlek som nån föreslog…:)!Hoppas du mår något så när bra, kanske på verkad av starka mediciner ibland…hmmm? Håller tummarna för att du får nåt som biter på din skitcancer..puss o kram….S

  • Ninja Ister

    Hur är det med dig Mumlan? Tänker på dig.
    Önskar dig en stund av smärtfrihet, en stund av stillhet och lycka.

  • Marita

    Jag skickar en stor gigantisk bamsekram till dig Peggy med förhoppningar om en vilsam, smärtfri helg och så småningom dito jul. Din blogg följer jag med både sorg och ibland glädje över den humor du har och med den elegans och pricksäkerhet du häcklar alla klantskallar som är valda ( hemska tanke) att styra över vår tillvaro. Kram på dig Peggy!!!

  • Sussi

    Hej Peggy
    Vill bara skicka dig massor med kramar. Har inte läst något på länge och undrar hur det är. Vi är många som tänker på dig. Kramizar

  • Caroline

    Hej, ja vi finns här ändå fast du inte orkar skriva just nu å de e ju så du vill ha det åxo. Våra tankar är hos dig varje dag! ♥♥♥

  • IEA

    Mina tankar är hos dig varje dag.//Kram

  • Helen

    Hej Peggy!
    Saknar dig o dina goa inlägg….. Du har inte skrivit på ett tag men det är väl för att du bara skakar på huvut på vissa nötter som skriver här. Vill eller orkar/kan du komma till Göteborg får du bo hos oss(även dina personliga ”följeslagare”) Många positiva styrkekramar från Helen i Kungsbacka

  • Annika assistent till Peggy

    Hej alla som följer Peggys blogg. Tyvärr måste jag meddela att Peggy idag somnade in lugnt och stilla till musik av ELO och med rummet fullt av människor hon älskade och som älskade henne. Vila i frid Peggan vi ses igen!!! /Annika

    • Caroline

      Tack Annica! Ja man anade att det var nära men hon har en kämpe♥♥♥
      Jag en av alla okända som följde henne, man berördes av hennes kamp å plågor. Kram till alla er som var henne nära♡♥♡♥
      Nu är hon en liten ängel utan smärtor å elände som sjukdomen förde med sig♥
      Hälsn Caroline

    • Kent

      Skönt att höra Annika.

    • Henrico

      Peggy kommer jag alltid att bära i mitt minne.
      Är så ledsen nu, men glad över att läsa att hon hade massor av folk runt omkring.

      ♥ till Peggy från Henrico

    • ankie

      annika… vet du om peggy ville ha blommor till sin begravning?

      • Annika assistent till Peggy

        Var och en får göra som dom vill, det var Peggys filosofi. Vill man skicka en sista hälsning med blommor så gör man det. Vill man sätta in pengar till cancerforskning gör man det. Det finns inga rätt och fel. Begravningen kommer inte att ske förrän Malin är tillbaka i Sverige igen. Runt den 10 januari. / Annika

  • Sussi

    Vila i frid. Fri från smärtor o ångest. Nu har himlen fått ännu en ängel.

  • Nina

    Så.. Har det hänt.. Tack Peggy för att vi fick följa dig hela vägen och ta del av ditt liv ända fram.. Jag är säker på att du fick som du ville.. Bara flyta i väg till toner av din musik..

  • Selma

    Jag kände dig inte Peggy men åh vad jag kommer att sakna dig! Hoppas att du gosar med Fik nu!

  • Kent

    Annika, i sorgens stund e jag ändå glad för att ni fick träffas o ha en trevlig trevlig kväll i fredags, tror att den betydde mycket.

    • Annika assistent till Peggy

      Det betydde jätte mycket för Peggy i fredags. Vill bara här också tacka alla som följt och stöttat Peggy under hennes svåra resa. Ni har betytt oerhört mycket för henne. Stora kramar till er alla. Ps. Jag har Tanya hos mig tills Malin kommer hem.

  • Gunilla

    Tack Annika för att du talade om det. Tack Peggy för den tid jag fick följa dig här. Jag är säker på att du kommer att roa de andra änglarna. =)

    Kram på er alla läsare av denna blogg!

  • Cassandra

    RIP Peggy! Nu har du inte ont längre, kommer att sakna dig ❤ Du var en sån fighter, du kommer säkert tillbaka på en segway snart 😉 Tack att du meddelande oss Annika. kramar och styrka till alla hennes familj, nära kära och alla läsare av bloggen. kram

  • Anonym

    11 dec somnade Peggy in. Precis som hon önskade, med Tanya hos sig.❤

  • Humlan

    Underbara Peggy! Vi saknar ord nu. Må du vila i frid. Må du vara på ett vackert ställe där sommarsolen värmer ditt ansikte och där Fik skuttar omkring dig.

  • Monica

    Nu blev jag ledsen.
    Men nu har Peggy det skönt i änglahimlen.
    R.I.P

  • Anonym

    Vila i frid Peggy.

  • TK

    Ja… det var väntat, men det känns ändå väldigt sorgligt. Hoppas du har det bra nu, där du är.

  • Susan

    Fantastiska Peggy vila i frid tillsammans med dem som gått före dig ❤ nu är säkert Fik glad att matte äntligen kommit.

  • anna-greta blixt

    vila i frid nu är ditt lidande slut Skönt att hon hadde alla vänner nära sej när hon somvade in kram till er alla som sörger

  • Helen

    R.I.P underbara fighter ❤ Tänder ett ljus som skall brinna min vakna tid fram till att Kalle Anka är över. Du kommer vara med oss på julafton 🎄

  • Linda

    Peggy.. Fick just besked om att Du har somnat in.. Jag har tänt ljus för dig. Jag tänker på dig. Vila i frid fina Du ❤

  • imsy

    Vila i frid, Mumlan!

  • Helén

    Du kommer alltid,……….långt långt efter julafon, att finnas med mig/oss i våra tankar. Till er, fantastiska, nära vänner till Peggy som även var hennes assistenter, alla ord känns överflödiga.

  • Islandsmamman

    Kära Peggy. Världen blev plötsligt lite tommare. 😦

  • Marita

    Vila i frid underbara Peggy !

  • ninapinas

    Vila i frid Peggy.
    Nu har du inte ont längre.

  • Jag

    Sov i ro, Peggy.

  • dröm

    Sov sött, kom snart tillbaka och spöka för oss ❤

  • Anonym

    Tears in heaven.
    E Clapton

    Spencer Husselmeyer

  • Åsis

    Tack för att jag fick följa dig och din resa Peggy, och tack vänner/assistenter för att ni var med Peggy och för att ni meddelade att det är slut. Igår fick jag beskedet att en gammal vän gick bort i helgen. Ni kommer att mötas där ni är nu och ni kommer verkligen att gilla varandra. Helt säker på det!

    Tack igen. För allt!

  • Åsa

    Himlen har fått ännu en ängel. Sov gott!

  • L

    Vila i ljus Peggy!

  • Anna

    Vila i frid Peggy Bell!

  • Vilda Lugnet

    Åh, vad jag hoppas att du fått den frid du så väl behövde. Sov gott! Och spöka lite lagom för dem som inte är spök- eller mörkrädda! 🙂

  • Sussi

    Sov gott bland änglarna.

  • ankie

    vad ledsen jag är nu… sitter här och gråter över peggy som jag aldrig ens har träffat… hon berörde mej djupt. hoppas verkligen att det finns ett annat liv efter detta, och att peggy har det bra nu.

  • Annelie

    Annu en angel till himmelen. Kommer att sakna dig Peggy och kram till dig Annika

  • Ewa

    Vila i frid 😦

  • Suzanne

    GRATTIS hímlen, som har fått ännu en starkt lysande stjärna. Vi andra får stå kvar och sörja här i en fattigare värld. Nu slipper du ha ont och våndas mer. Jag kommer att sakna dina pillemariska och ibland bitska inlägg.
    Tack också till Annika som meddelade nyheten.

  • Cina Berg

    Peggy är fri! Alla vi som är kvar här kommer att sakna dina härliga och intressanta inlägg! Sov i ro.

  • Marie

    Vila i frid Peggy och grattis till himlens änglaskara som fått en ny syster.

  • Roger J Lundkvist

    Med djup sorg har jag insett att det blir inga fler tankar skrivna från dig Peggy. Jag är glad över att du nu slipper all smärtas men med lika mycket sorg och ilska sitter jag nu här och försöker se igenom tårarna som flödar och försöka skriva några ord…ord som du aldrig får läsa så för vem skriver jag egentligen? Troligen mest för min egen skull så jag ska slippa ångra mig längre fram om jag inte skriver något som ett hej då Peggy…

    Men kanske…kanske finns det en chans att du får veta allt det som vi andra som är kvar i ”livet” är hindrade att se och förstå …just för att vi lever fortfarande. Då vill jag verkligen att du ska veta att du är saknad av många och bland de många är jag en. Jag kommer att sakna din galna svarta humor och jag kommer att sakna dina insikter i livets vedermödor…

    Jag förlitar mig i alla fall på en sak… Du slipper illamåendet och smärtorna, oron över den trasiga ekonomin och alla andra tidvis mycket energikrävande orosmoln i ditt tidigare så plågade liv….

    Kanske träffas vi på andra sidan om floden som delar livet och allt annat bortom det som vi levande vet så lite om…ja ingenting faktiskt. Vi hoppas och önskar mycket, men hur det egentligen är o blir vet vi inte ett enda dugg. Jag drömmer sällan sådant som jag ser som omöjligt, men jag hoppas att jag en gång långt fram i min levnad får krama dig och säga…

    ”Tjenare Peggy!!!”

    Tills dess kan jag bara säga… Hej då Peggy,…jag hoppas på att vi nån gång träffas.”….

  • Anonym

    Fina Peggy, du hade många talanger och en härlig personlighet tack för den tid jag fick känna dig. Jag hoppas du har ett ännu bättre liv nu utan smärtor och att du inte vilar längre utan gör precis allt det du önskade att göra. Stor kram och lycka till på din resa.

  • Zombie - Devouring Brains Since 1984

    Vila i frid Peggy. Du är fri från smärta och ångest nu. Önskar dig allt det bästa. Kram.

  • kyrksyster

    Å… det är Mumlan som är borta… Så trist… cancer tar många liv alltför tidigt.

  • Angelica

    RIP Peggy, kanske hann du få ett av mina julkort. Det andra hann du med all säkerhet inte få men du kanske kan läsa det från himlen?

  • tatumy

    Vila i frid Peggy.

  • Anonym

    dig.
    saknar dig.
    jag saknar dig.

  • Anonym

    … inget att skriva, ledsen, tomhet, trött …

  • Anonym

    Up With the Birds – Coldplay

  • Madde..

    Vila i frid Peggy! Du var en riktig kämpe…

  • Agnetha

    Saknar dig du varma goda människa ! Vi syns på andra sidan !!!!!!
    Det kommer att dröja ett tag för mig för nu har kämparglöden vaknat i mig, men när det är dags, tar du emot mig då ?????

    Kramar

  • ylwalii

    Lite sent, men såg det inte förrän idag. Kram på dig Peggy, Vila i frid, Spöka på! Det var en ära att få följa din starka blogg.

  • ulrika

    rip peggy – vi ses ngn gång i framtiden – tack för allt du delade med dig av…

  • Linda

    Tycker det är tråkigt att du inte fick uppleva julen Peggy. Trots att jag inte kände dig har jag följt din blogg och tycker du verkar vara en fin och begåvad tjej, rolig och med mycket jävlar-anamma. Svårt att skriva som att du inte finns mer på din egen blogg, och jag tar heller aldrig farväl av människor som dör. För hur kan man med hundra procents säkerhet veta vart folk tar vägen när de dör? Vi vet ju inte ens hur våra egna kroppar fungerar (därav vår fortfarande väldigt primitiva cancervård, rikta en röntgenstråle mot cancercellerna och hoppas att de dör, typ).

    Jag tror att i allra värsta fall är döden som en djup skön sömn. Eller så går man vidare till något annat, och det är ju i så fall det mest spännande man har fått uppleva någonsin. Så döden i sig är inte hemsk för den som dör. Det gör inte ont att vara död. Men saknaden efteråt kan vara svår för de som finns kvar. Jag hoppas i alla fall att alla som kände dig i livet tänker på dig med glädje, alla kreativa saker du gjorde och allt du har åstadkommit. Tack för din välskrivna blogg och för dina tankar Peggy.

  • Ninja Ister

    Jag har varit här gång på gång efter att jag insåg att Mumlan har lämnat Livet, men hittar inget bra att skriva.

    Jag kommer att minnas dig, Mumlan, jag kommer att minnas dig med ett leende.

    Och så länge någon minns en är man inte helt död.

  • Nina

    **God Jul, Peggy** Ville jag skriva till dig och hoppats på att du kunnat läsa det.. Men jag är säker på att där
    du nu är har du den bästa julen, jag hoppas det 🙂

  • Humlan

    Peggy, jag går in här varje dag… bara för att jag hoppas se ett inlägg från dig där du skriver att allt bara var ett skämt. Att cancern, din kamp, din död bara var på låtsas. Jag vet, det är galet. Jag vet ju att det var på riktigt och att du faktiskt är borta. Inget sådant inlägg kommer.
    Jag är ledsen. Jag beklagar.
    Jag kände dig inte på riktigt. Inte i verkliga livet. Men jag saknar dig på riktigt. I verkliga livet.
    Jag hoppas att du har det bra där du är. Att det är bra på riktigt. Bättre än i verkliga livet.

    • Selma

      Samma här. Kollar flera gånger om dagen- kan inte riktigt förstå hur jag kan känna så starkt och sakna någon så mycket som jag egentligen aldrig har känt. Men sorgen finns hur konstigt det än kan tyckas och saknaden är så stor och så sorgsen.

  • Nina

    Vi är nog många som går in här dagligen. Själv kan jag sitta och läsa in mig på tidigare blogginlägg.. Jag visste inte om Peggy o hennes blogg innan aftonbladet skrev om henne så jag har bara följt henne på slutet.. Men så djupt och gripande som hennes öde blev är omöjligt att bara skaka av sig.. Jag vet inte vad jag söker här.. Men alla tårar som rullat ned för kinden då jag läst Peggys inlägg måste väl kanske sörjas på något sätt?? Visst skulle man vilja hitta åtminstone ett litet inlägg till.. ❤

  • tant grå

    Hembyggda hyllor och kunskap. Det är vad jag tänker på.

    Du har det bra nu,och slipper kämpa! Skriver för att visa min respekt för dig.
    hälsningar knaskorken

  • Eva

    Du har kämpat hårt mot Livet och du har kämpat väl Mumlan.
    Nu har du kämpat klart och det är dags för dig att vila.
    Sov så gott Mumlan.

  • Rain

    Jag förstod nästan att att du blivit en ängel när det inte kom fler inlägg.
    Jag är tacksam för att du ville dela med dig av ditt liv i din svåra stund. Hur du kunde hålla humöret uppe i dina ljusa stunder och få oss människor att tänka till lite extra.
    Där du är nu finns det bara värme och ljus.
    Sjung och lek med Fik och jag kan tänka mig att du äntligen kan känna ro.
    Jag kommer sakna dina inlägg, men jag är på ett vis lättad att du inte behöver känna smärta mer…. ❤
    Sov gott och vi kanske ses när jag får mina vingar…
    /Helen

  • Läsare

    Vila i frid Peggy ❤

    • Redho

      First of all you should never insvet more than you\’re willing to lose. Wait until you have a good amount of disposable income before insveting. If you have a lot of disposable income I suggest putting your money in higher risk insvetments as they will yield a higher return. If your funds are limited, consider low risk insvetments that will increase slowly over time.Second, never assume anything about a particular firm\’s stock. Some company\’s stock value fluctuates rapidly while others gradually rise and fall over a period of years. Check the company\’s history and compare it to similar firms and competitors.You make money by purchasing stock when it is relatively low in value and selling when the price increases. There are always certain types of insvetments that do well in recessions while others do better during inflation.Gold for example should be purchased when the value of a dollar is relatively high and sold when the value of a dollar is low. This is because the value of gold and paper money is inversely related as gold can be used as a substitute for currency. It usually takes years for gold to increase in value but once it does you will see a huge return on your insvetment.

  • Carina i Malmö

    Sov i ro…Peggy
    Jag visste inte vem du var när jag såg din dödsannons i sydsvenskan, blev nyfiken och googlade ditt namn. Hittade din blogg och läste…blev så ledsen

  • Lilla Anna

    Vet inte vad jag ska skriva… känns så overkligt att du inte är här längre..
    Men jag vet att du struttar omkring i en annan värld nu, omgiven av dom du så länge saknat..
    Om du träffar på min mamma, hälsa.. Och du.. ta gärna en pratstund, jag tror ni har mycket gemensamt!

  • HEMIMAMMA

    Så oerhört tragiskt =0(

    RIP Mumlan var du än är…

  • onth3

    Har inte varit inne på bloggen på länge och missat viktiga saker….
    Det är med en klump i halsen jag inser att det är slut på Peggys kamp, det är så orättvist!
    Hoppas du har det bättre nu, när du slipper plågor och mediciner, mina tankar är hos dig!

  • Tom Sawyer

    Du fick mig ofta att skratta högt där borta i AB-bloggens värld. Det var länge sedan jag lämnade det skeppet, men här i natt blev jag nostalgisk och försökte hitta några jag kände en gång. Jag hittade hit, och skrattade inte alls. Sorgligt att höra att du försvunnit. Men känner jag Mumlan rätt så är du nu webmaster bland änglarna, och lurar dem att skratta åt saker de inte får ; )
    R.I.P
    /Tom

  • Anonym

    Idag var det ett år sedan du togs från oss. Vi, dina nämsta åkte till minneslunden och tände ljus för dig.
    Vi har inte glömt, för oss är du precis lika levande som du alltid varit. Varje dag känner vi en tacksamhet för att fått lära känna dig men också att vi fortfarande finns till. Så att vi kan uppskatta varje ny dag och ömsint vårda vår vänskap. Allt tack vare en liten mumla, syster, bror, kärlek och allt där emellan.
    För alltid i våra hjärtan
    /Malin

  • micro113

    Jag såg ditt sista inlägg från november 2012 i dag på Flashback
    Jag saknar dig ❤

  • Camilla

    Tänker på dig då och då, en människa jag aldrig mött, men som fastnade i mitt hjärta på grund av allt du skrivit.

Vad tycker du?:

Välkommen till Kaoset

I kaoset härskar djuren över människorna

Bonnie's Blog of Crime

My Life of Crime, Murder, Missing People and such! Above all else, never forget the victim, that the victim lived, had a life and was loved. The victim and their loved ones deserve justice, as does society.

ADHD i vardagen

Just another WordPress.com site

hydraul

Where it gets messy...

Ewa Lev Livet !

Livet är inte bara en lek , det är en dans på rosor också ..

TANKESMEDJAN

Smått och gott i vardagens labyrint

5 söner och 1 man

(och så jag förstås)

kyrksyster

Kamp och glädje - så är livet.

ghostalive

Politik och samhälle. Nära och kära. Trams och allvar. Kändisar och okändisar. Brott och straff. Glädje och sorg. Cancer och annan skit. Livet helt enkelt.

En trevlig tjej

Det är synd att det är så få tjejer som är trevliga nuförtiden.

Post it Notes from my Idiot Boss

delivered directly to my computer monitor on an all too regular basis...

Affes Statistik-blogg

Statistik, politisk satir och betraktelser

George med Liemannen bakom axeln

George, jag lever med en dödlig cancer som jag pratat om i TV-serien som heter Himlen Kan Vänta

Hoebloggers's Blog

4 out of 5 dentists recommend this WordPress.com site

Tysta tankar

Lärandet börjar där den trygga zonen upphör

